dijous, 10 de setembre del 2009

Em cauen els collons a terra...

Em cauen els collons a terra, de viure en un país, on el dia de la seva diada nacional, després de sortir el president a fer el discurs a la televisió pública, surt un imitador satiritzant-lo i burlant-se'n. Quina falta de dignitat! En qualsevol país normal demà rodarien caps i hi hauria dimissions. Només demano un respecte el dia de la Diada!

Tanquem la paradeta i fotem el camp. No som ni una nació ni una puta merda!

Bon cop de falç!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Tens raó, però un president com qualsevol, s'ha de guanyar el respecte. I que tot un president de la Generalitat el dia abans de la diada legitimi el dret dels feixistes a rebentar actes i menyspreï el dret democràtic dels catalans a decidir el fa digne d'això i molt més. Ben poca cosa comparat amb el què ens engalta ell. Pot ser de dretes, pot ser d'esquerra, pot ser més ecologista o més feminista, tan hi fa. Però un president espanyol no és el meu president.

L'home del sac ha dit...

No, està clar que s'ha de guanyar un respecte, però si ja ni tant sols la seva pròpia televisió pública li té un respecte...
A la diada nacional hi ha ha d'haver una certa dignitat. Tenim una televisió que no és pas nacional, i per això per ells la diada nacional no és res important que calgui tractar amb dignitat i respecte.

M'agafa ansietat de pensar en el desastre de país que tenim. Dubto que tingui solució.

Adrià Izard ha dit...

Avui al TN migdia TV3 ha demanat perdo però crec que li van fer un favor a Catalunya perquè el que va dir Sergi Mas va ser molt més interessant que no pas les paraules del titella del Montilla.

L'home del sac ha dit...

Ostres, no en tenia ni idea de que havien demanat perdó. Buscaré a veure si ho trobo.
Sigui com sigui, per poc interessants que fossin les paraules del president, que jo no vaig escoltar perquè vaig posar quan ja s'acabava, el que es tracta és de tractar dignament les institucions i el que representa el país en un dia tant important.

Adrià Izard ha dit...

He afegit aquest bloc a la meva llista de bloc com vas fer tu amb el meu però he fet un petit canvi i el bloc que tu tens afegit a la direcciò és el bloc personal i el bloc que vas veure i vas comentar passa a ser el mateix però escrit per Damià Folk i és a la direcciò: www.elmeupaiscatalunya.blogspot.com gràcies