N'estic ben fart d'aquesta dèria que els ha agafat per fotre rotondes a tot arreu! Les rotondes són molt útils i faciliten el transit en molts llocs, però s'han de saber posar al lloc adequat. Cada cop més estan posant rotondes en llocs que sembli que només ho facin per tocar els ous als que hi hem de passar sovint. En pocs anys el nombre de rotondes pels llocs per on passo més sovint diria que s'ha doblat i lluny de facilitar les coses, fan que cada cop tardi més en arribar a la feina o tingui més risc de tenir una topada. Ara estan posant dues rotondes enmig de la carretera que va de Tarragona a Reus. La carretera era una recta entre les dues ciutats no fa pas gaire, amb sortides i incorporacions cap als barris dels voltants de Tarragona i la zona comercial de les Gavarres. Ara ja és ben bé una cursa d'obstacles. Van posar dues rotondes a la sortida de Tarragona, que si que van anar bé per evitar les llargues cues que es feien als semàfors, però ara en fan dues ben bé al mig de la carretera, suposo que per facilitar la incorporació als que viuen als barris perifèrics, però que són un desastre pels que anem cap a Reus. Recta, frenada, rotonda, recta, frenada, rotonda... Coi, sembli que ens vulguin putejar! Ens posen rotondes a tot arreu. I ara faran urbà tot el tram entre la primera de les rotondes i Tarragona, amb el que s'haurà d'anar a menys de cinquanta. I segur que posaran radars. El que haurien de fer és una bona autovia per unir les dues ciutats en comptes de convertir pràcticament una quarta partde la carretera en zona urbana. A més, han tingut la genial idea de fer una de les rotondes de tres carrils en que no saps mai en quin t'has de posar, ja que la carretera només en té dos, però si et poses pel de l'exterior fas cap directament a un dels barris... I amb el perill de topades que hi ha en aquest tipus de rotondes petites amb tants carrils... Em penso que els únics que hi guanyaran seran els planxistes. Si tot això de les rotondes és pel Pla E, val més que si volen donar feina a la gent els facin cavar forats per després tornar-los a omplir en comptes de tocar els ous als ciutadans que encara tenim la sort de tenir feina.
dimecres, 13 de gener del 2010
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
5 comentaris:
"Recta, frenada, rotonda, recta, frenada, rotonda..." M'has recordat al Homer Simpson quan es queixa que anar amb cotxe a la feina significa "arranca, frena, claxon. Arranca, frena, claxon. Arranca, frena y vuelve a arrancar" xD.
T'entenc perfectament. Quan vaig a Tarragona i he d'agafar aquesta entrada a la ciutat francament és una m*erda. M'han pitat i he pitat quan al sortir de la rotonda es redueixen els carrils. El que no sabia és que faran urbà aquell tram entre rotonda i rotonda.
Si volen crear llocs de treball artificals que netegin els boscos però que no ens toquin els nassos.
Conec perfectament el que dius cada cop com més hi passo més em creix la temptació de enrecordar-me de l'ofici de la mare de qui ha dissenyat aquestes rotondes. estic segur que haurien pogut trobar una solució millor i menys enfrontada amb la fluïdesa del transit.
Això de que ho faran urbà ho vaig llegir al diari fa temps, suposo que deu ser veritat...
Almenys les rotondes estiguessin fetes amb alguna lògica... però no. Vens d'una carretera de dos carrils, vas pel de fora, entres en una rotonda de tres, continues pel de fora per no haver de fer una maniobra extranya, surts per la sortia de Tarragona pel carril de fora i... fas cap a Torreforta! I si surts pel segon carril, perill de fotret contra el que venia pel segon carril de la rotonda, o el del tercer, etc...
I si en entrar per la rotonda et poses al segon carril per després poder sortir bé, perill de topar amb el que venia pel segon carril de la carretera que es posa al segon carril de la rotonda tal i com li pertoca. I llavors, el tercer carril qui l'ha d'utilitzar?
Això de les rotondes és com els bots aquells que hi ha. Es posen de moda i vinga a fer rotondes i sense us només per tocar els collons!
Ostres, els bots... Van començar a posar-ne en algun lloc i tots els pobles ho van copiar... Potser en algun lloc cal un dispositiu d'aquest tipus per evitar que la gent corri massa, però en la majoria de llocs eren totalment innecessaris.
Publica un comentari a l'entrada