dissabte, 9 de gener del 2010

Dormir amb mitjons

Moltes vegades he sentit a dir que dormir amb mitjons és penós. Un locutor de ràdio que es diu Llucià Ferrer, que ara surt per TV3 (tot i que jo trobo que més aviat té poca gràcia), al seu programa matinal a Ràdio Flaixbac i després a RAC 105 i encara després programa de tarda a Catalunya Ràdio sense massa èxit no parava de dir-ho: s'havia de ser molt estúpid i carallot per dormir amb mitjons. Quan volia insultar a algú deia: aquest segur que fins i tot dorm amb mitjons! Doncs que passa? Jo quan fa fred dormo amb mitjons i ho trobo allò més normal del món. Quan fa fred em tapo, doncs igualment dins el llit. Com s'agraeix un dia d'aquests tant freds posar-se uns bons mitjons abans de posar-se al jaç. Potser el gamarús aquest d'en Llucià no en necessita perquè dorm amb la calefacció a 25 graus. Potser millor posar-se uns mitjons abans que malbaratar tanta energia. La veritat és que jo no tinc calefacció a la meva habitació, potser per això lo dels mitjons, però tampoc la trobo a faltar massa, amb unes mantes ho soluciono. Sigui com sigui, els borinots com en Llucià que deixin d'insultar i vagin menys de creguts. I si és el cas, que es posin una jaqueta abans que anar amb màniga curta per casa el dia de Nadal.

4 comentaris:

Noctas ha dit...

Jo dormo en pilota picada però la meva dona dorm amb mitjons i és fantàstic creuar els peus amb els seus i notar l'escalfor...quines bajanades s'arriben a dir...només falta ara que ens diguin com collons hem de dormir...saludus

Miquel ha dit...

Jo prefereixo tenir els peus freds que dormir amb mitjons; are bé, d'aquí a pensar que tots els que se'n posen són imbècils hi ha un tros...

Anònim ha dit...

Gat escaldat,

El problema del Llucià són més coses que els mitjons. Només cal veure els aires de grandesa que gasta, sobretot en un programa realitzat aquest passat estiu, on anava poble rere poble, soscavant el més ridícul de cada poble, o posant-se amb els més dèbils que no és poden defensar.

Un altre dia que vagi a fer brometes al palau de la Generalitat amb el senyor Montilla.

L'home del sac ha dit...

Aquest llucià... va de cul i no arriba ni a merda.
XD