dilluns, 5 d’octubre del 2009

Pel·lícula vista: Whatever Works (Si la cosa funciona) de Woody Allen

Com que tinc el vici d'anar a veure les pel·lícules d'en Woody Allen siguin bones o dolentes, ahir vaig enfilar cap al cine a veure "Si la cosa funciona", pel·lícula que ha arribat sense fer gaire soroll.
Aquest cop ha tornat al seu Manhattan i sembla que el retorn li ha provat. Em temia una altra pel·lícula avorrida i sense sentit, tipus les dues últimes que ha fet (la de Cassandra's dream i la de Barcelona, que no li vaig trobar ni la gràcia ni el sentit, encara que sembla que tota la progressia li trobà), però no és així. No serà aquesta tampoc una altra de les seves grans pel·lícules, però hi ha una bona mostra del seu repertori i tòpics de sempre. M'ho vaig passar bé i vaig sortir del cine amb un bon gust de boca. És una comèdia d'aquestes simples, però gracioses i que et volen ressaltar les coses positives de la vida. El resum seria: la vida és una merda, per tant, en els moments en que la cosa funciona, aprofita-ho. Perfecte per un avorrit diumenge al vespre.

3 comentaris:

miquelet ha dit...

Diuen que ha tornat als seus orígens. Però el cert és que el guió dàquesta peli ja el tenia escrit des de feia més de trenta anys.

Salut.

Noctas ha dit...

Home, si em dius que Vicky va ser una merda, llavors me'n fio dels teu consell perquè jo també la vaig trobar un gran trunyo de película. La veuré, no sé si al cine o en Videoclub, però la veuré. Em sembla que congeniem amb gustos cinematogràfics....saludus!

L'home del sac ha dit...

No sé perquè, però per mi veure les pel·lícules de Woody Allen és com una cita inel·ludible. Xd
Encara que reconec que només he vist les més recents, les més antigues i que diuen que són les millors encara les tinc pendents.