divendres, 16 d’octubre del 2009

Pel·lícula vista: Inglourious Basterds de Quentin Tarantino

Potser és per les ganes que tenia de veure-la, però m'ha decepcionat una mica. Té l'estil d'en Tarantino i un final totalment inesperat, però hi va haver moments en que se'm va fer una mica pesada. Potser esperava més acció i violència. I és massa llarga. Crec que mai s'hauria de fer una pel·lícula de més de dues hores si no està molt però que molt justificat, cosa que gairebé mai ho està, i aquesta no n'és una excepció. Tampoc diré que la pel·lícula sigui dolenta, perquè no ho és i té tocs força bons, però li he trobat a faltar alguna cosa. Almenys el final és bo i et sorprèn el necessari per marxar del cine amb una bona impressió.
D'en Tarantino, sóc un autèntic enamorat de Kill Bill. Potser hi haurà qui dirà que és una gran bajanada, però per mi és una de les millors pel·lícules que he vist mai. La Uma Thurman katana en mà és impressionant. Em recorda terriblement a una xiqueta que em va fer molt de mal (un dia en vaig parlar), sobretot quan diu "puta" amb cara de mala llet, però no em molesta pas veure-la, al contrari, la trobo encantadora.
Divendres passat vaig aprofitar també per veure Death Proof, a TV3. Un pèl tonta en molts moments, però entretinguda i amb un final brillant. Quin fart de riure veient les tres noietes sexis perseguint a l'assassí. En canvi, Pulp Fiction, al contrari que la gran majoria, no em va acabar de fer el pes. Només l'he vist una vegada, potser tenia un mal dia. L'he de tornar a veure. Hi ha pel·lícules que a la segona vegada entren molt millor que a la primera, i també d'altres que passa al revés.

2 comentaris:

Noctas ha dit...

Em sembla que t'agradaria si no l'has vista Jakie Brown. M'han dit de tot de Malditos Bastardos i l'aniré a veure aviam que em sembla. Estci completament d'acord amb tú en que les pelis no haurien de durar mai, més de dues hores. Salvades algunes excepcions! saludus

L'home del sac ha dit...

Doncs no he vist Jakie Brown. Alguns diuen que és la més fluixa d'en Tarantino, d'altres diuen que és molt bona. La tinc pendent.
La que sí que vaig trobar molt bona va ser Reservoir Dogs. El diàleg inicial sobre la cançó "Like a virgin" de la Madonna és genial!