divendres, 23 d’octubre del 2009

Pel·lícula vista: REC 2

Bàsicament es pot resumir dient "més de lo mateix". La primera part em va agradar i la vaig trobar innovadora. Ara, han volgut aprofitar la tirada de la primera, fent-ne una altra amb més pressupost però que no aporta absolutament res de nou. L'única novetat és que hi han afegit alguns elements de l'exorcista, però que trobo que no hi lliguen massa amb tal com va anar la primera part. A més, bona part de la pel·lícula recorda a aquells videojocs tipus Doom o Quake, en que tens la visió d'un home armat que va disparant a tot zombi que se li creua pel davant. No cal dir tampoc que la pel·lícula té un final en el que es veu clar que ben aviat tindrem una REC 3, això sí, fora de l'edifici, a veure si almenys és diferent i aporta novetats.

3 comentaris:

Noctas ha dit...

La primera em va agradar, tot i que la vaig anar a veure al cine i em vaig sentir una miqueta estafat perquè la durada de la peli no superava apenes els seixanta minuts. La segona part la veuré però no pas al cine...salud crack i m'han parlat molt bé de Infectados. Et recomano un bon blog de cine que es diu "Fem un cine?". L'escriu un amic meu i és una delícia. Ja quan fèiem Cou els professors li deien que escrivia com els àngels...

Miquel ha dit...

Doncs jo acabo de veure Saw VI i cada vegada hi ha més sang i budells pels mig... però suposo que la cosa funciona i quan surti la setena també l'anirem a veure.

Anònim ha dit...

Jo vaig veure la primera no fa gaire, a la tele tardíssim: començava a les 12!! I, sincerament, em va decebre una mica. El que més em va agradar (i més "por" em va fer) va ser el tros final, al sobreàtic...
La 2...al cine està clar que no la veuré.