dimarts, 8 de juny del 2010

TV3 millora la programació els dies de vaga

Magnífics documentals com Adéu Espanya, el 30 minuts de diumenge passat sobre Sud-Àfrica, un documental sobre el Pla Cerdà, la pel·lícula Serrallonga més el "making of" més un reportatge sobre aquest famós bandoler, etc.
Avui, aprofitant la vaga dels massa ben acostumats funcionaris TV3 ens ha ofert una programació d'una altíssima qualitat. Estic veient com últimament la programació de TV3 va millorant i ja no és aquell canal en que només es fa humor pesat: la cultura, la història i l'actualitat hi comencen a tenir cabuda.
A veure si passada la vaga, mantenen el nivell.

4 comentaris:

Noctas ha dit...

Epppp acabo d'escriure un article sobre això...coincidència pura, vull dir, que no he copiat la idea....plenament d'acord...abrazus:)

Miquel ha dit...

I el nou programa d'història "Sota Terra"? No el vaig poder veure però m'han dit que el primer episodi va ser molt interessant.

L'home del sac ha dit...

Sí, el vaig trobar molt interessant, encara que no em va agradar gaire el to ni la manera com s'expressava el presentador. Tot i així, són aquest tipus de programes els que s'espera que faci una televisió pública.

L'home del sac ha dit...

Acabo de llegir que el programa va fer un 21,4% d'audiència. Tot un gran èxit! A veure si TV3 n'aprèn i aposta per programes de divulgació i de qualitat.