dissabte, 12 de juny del 2010

El partit que he estat a punt de jugar la passada nit

Aquesta nit estava en una casa amb en Ben Linus, el dels others de la sèrie Lost. No anava torrat, però no recordo que hi feia ni com hi he anat a parar. De sobte ha entrat un boig amb una pistola. L'enviava en Widmore? No ho sé pas, però em volia matar. He hagut de córrer molt, això sí que ho recordo perfectament. En ma vida havia corregut tant. I he hagut de pujar i baixar un munt d'escales fins que he sortit de l'edifici. Només pensava en fugir i ni em fixava per on passava. Al final, perdut totalment, no sé com, he fet cap a un camp de futbol. He obert una porta i era un vestidor. Quina sorpresa en veure que a dins hi havia tot l'equip del Barça. En Guardiola, que ara sé que és dels nostres, ja sabia que vindria. M'esperava. Ja tenia preparat tota la vestimenta del Barça per mi, i m'ha dit que me la posés de seguida. Segur que ja ho tenia preparat per camuflar-me i protegir-me del boig que em perseguia. Els ha dit als jugadors que jo era un convidat i que avui jugaria amb ells. Que content que he estat quan ho he dit, encara que no em podia oblidar del sicari que em perseguia. Estava a punt de sortir al camp amb l'equip titular quan de sobte m'he adormit... potser algú m'havia drogat? El que recordo és que he tingut un somni molt estrany: em despertava al meu llit amb unes tremendes ganes d'anar a pixar i he hagut d'anar al lavabo... aquest món del meu somni no era pas cap meravella, la meva vida era força apàtica. Fins he somiat que tenia un bloc anònim a la xarxa... potser perquè tenia por que si revelés la meva identitat algú m'acabaria perseguint amb una pistola.

1 comentari:

maria ha dit...

Un somni ben aventurer^-^.